Orka uppdatera ;o

Idag gick jag med mamma och Karin (; Fast dom red. Vi var ute ganska länge och jag fick min dagens motion, sprang en hel del, väldigt jobbigt var det ;o

 Imrn måste jag ut igen och springa, det var as skönt efter ;o Bara om jag vågar x)

 Amadeus blev svettig och jag med ;P Imrn kommer hovslagaren halv åtta t möran ;o

 Morgon pigg hovslagare? OOJA! Så ingen direkt sov morgon för mig förens nästa söndag ;o (är ju på ridläger, och då får man inte sova så länge). Imorgon ska vi också ner t Arvika och få friskhets intyg (; Liite sent, men bättre sent än aldrig ;) Så ska även rida imorgon på snart över 1,5 vecka! Så han har fått sin sommarvila! Dock var det ju inte planerat! Ska bli såå skönt att kunna rida och nu verkligen veta att han inte har ont!

Ska även blir skönt att träna på riktig sen vi åkte på sommarbete, när vi är på ridlägret ska bli såå skönt med att rida på banan! Trodde jag aldrig skulle sakna banan, men det gör jag ;o ! Dock dom första dagarna jag rider ska jag inte kräva så mkt, men efter litet tag ska  han inte få slappa längre! Då blir det träning! :D

Ja, inte så mkt uppdatering från min sida ;P Skriver imrn kväll och hur det gick i arvika och sånt ;P

Kom även på att jag kanske inte kan åka  iväg och tävla den 30/7 ;o Amadeus ska ju på ett återbesök typ 1,2 eller 3 dagar före ;o och kanske kommer jag  inte att få rida! Så jag tror jag inte kan tävla då ):! Lite surt när jag måste skjuta upp min debut i La 24/7 (: MEN jag ska göra det iår, jag måste! Eller ja, bara om det känns bra mellan mig och Amadeus (:




Puss på min sötnos<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0