Nyss kommit hem

Var ju i Karlstad förut, blev att klippa mig och köpa skor+klänning! Som jag ärjätte nöjd med! Klänningen var ju förstås ljus orange, riktigt snyggt ;) sen ett par vanliga vita skor. Åker hem 17;55 och är i åmot 18:56 eller något sånt. Är vid stallet halv åtta och ska mocka och fixa, om inte mamma är snäll och gör det medans jag rider ;) för rida ska jag!! Blir att köra lite dressyr på jälet bara för att känna igenom honom. Ev mamma blir med och tar kort, om hon nu har lust att gå så långt den latmasken ;) blir att träna massa massa galoppfattningar, spec för vänster. Han börjar ju nu med att fatta fel hela tiden x) aja, höres ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0