Nu är jag förmodligen på...

Mini-ridläger som vi  i US håller :D Ska bli riktigt kul att få hålla ett läger och tjäna in pengar på US kontot! (: Kommer ha med mig ipaden såååklart! Får se om jag orkar uppdatera er x)
Det var ju tänkt att Amadeus skulle vara med, men eftersom han ska kollas och sånt imrn så kan han inte det ;/ Kanske lika bra då de skulle va tvunga att rida på hacket. '
Eftersom bett funkar inte rikigt än ;/ provade igåt och han bara streta imot och gapade som bara den, bara jag tog lite i tyglarna så blev munnen vid öppen :/ Hoppas han blir bättre innan 30/7 för då ska vi ev iväg på tävling.

Men åker inte om han inte är fin och har stängd munnen! Aja eftersom dem skulle vara tvunga att rida med hacket var just att han stretar så mkt och han stoppar då inte direkt, så det skulle bara bli problem med att rida!



 Min älskade vän, varför gör du sådär? Om du bara kunde säga mig om du hade ont! Då hade allt var så mkt enklare! 
Du betyder för mycket för mig<3

Puss på världens bästa ponny :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0