Livet suger

Gjorde ju engelskan idag och fan va dåligt det gick -.- jag pratade mer än vad jag brukar men hjälptes ändå inte till något godkänt här inte... Ååh vad glad jag blev då! Så nu har jag ist ångest till varför jag gjorde det, jag skämde ut mig totalt och vill nu bara försvinna från skolhelvete! Så här blir det sommarskola för min del, jiho vad roligt!!!!!!!!!!!! Ååh vad jag hatar allt med livet att göra nu, ååh vad jag älsker't. Jag förstår inte varför jag ska vara så himla värdelös på allt, allt skiter sig!! Ååh om inte jag kmr in på lillerud så vet jag inte vad jag ska göra....... Livet kmr suga hårt!!! Ska sluta med att klaga. Idag flyttar vi Amadeus på bete, hur skönt som helst! Spec när han står 40 meter från huset ungefär! Vet inte om han ska få stå idag eller vila, jag blev riktigt sugen på att ta en ridtur ut, så jag kan rensa tankarna, är så jävla besviken på mig själv varför jag gjorde skit engelskan, om jag inte hade gjort hade det inte vart så illa, men jag skämde ut mig så in i helvete!


Kommentarer
Sofie

kom igen nu Saria! ryck upp dig lite, du har inte skämt ut dig! och du vet inte om att du får IG innan fredag(va det väl ni fick betygen eller nått?) så sätt dig inte i ett hörn å sura för det hjälper inte, det ger deffinitivt inga G :D kom igen nu stumpan, jag vet att du kan! <3

2011-06-08 @ 20:50:40
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0