Har inte berättat

Jag har ju inte berättat att jag och min kompis Sofie ska dra ner i sjöstjärnans ridläger! :D Såå sjukt kul! Har ju förstås med mig Amadeus, åker inte på  ett läger utan honom! Vi åker t lördagen redan och jag längtar så sjukt mkt!! Kommer dock ha med mig ipaden så bloggar varje kväll om dagen, tyvärr blir det inte några bilder :/ Kan ju inte ladda upp via ipaden... Men när jag är hemma  så visar jag er bilder ;D Sjöstjärnan har man hört talas om att det är ett underbart läger, och jag hoppas att få uppleva det bästa lägret med den bästa! :)



Kommer sakna er så sjukt mkt<3 (Jag är den med vitt) Tror det är första  bilden jag lägger upp på mig när jag inte är med Amadeus ;o
Josefin är den i mitten och jeanette är den t väster ;P


Kommentarer
Sofie

lääääängtar! :D

2011-06-27 @ 09:23:03
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0