God morgon

Ligger fortfarande i sängen, jag ska egentligen skynda för jag har försovit mig lite grann x) skulle va i stallet 10 för att hjälpa med att städa skötarrummet. Eftersom jag är den som stöckar ner mest. Imrn flyttar vi Amadeus på bete, hur skönt som helst och sen står han så jag ser honom bara jag kollar ut igenom fönstret-undebart! Dock vill inte mamma flytta än för deras hästar har inte ätit så mkt av gräset, men det gör inget tror jag. Aja det får vi se imrn om vi har släppt honom eller inte.


Kommentarer
Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du får en bra dag ~

2011-06-05 @ 10:29:36
URL: http://fridisi.blogg.se/
emma

Sv: mm, precis! <3

Har du fått mitt sms föresten? trodde jag hade rätt numer nu, men tydligen inte? xD haha. Men du kunde låna ut Amadeus på USlägret eller? För det är en tjej som vill vara med och behöver häst. :) Ville bara kolla med dej innan jag lovar nått! :)

2011-06-05 @ 11:52:41
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0