Förlåt för lite uppdatering

Men jag har haft fullt upp. Fiskade idag och jag fick min allra första gädda :) Sen släppte vi ihop hästar igen, vi har alltså flyttat Amadeus, Brittesse och Giggs till det ställe där dom ska stå nu hela sommarn! Allt var lungt och det blev inte så många sprakar utan massa spring ist ;D Sen var det två super söta shettlands ponnier, ena var hela 30 år ;o, och den andra var 19 år! Super söta! Bilder kmr senare! Amadeus får vila idag utan att gå en promenad, han sprang ju i hagen mkt så han fick sin motion idag iaf ;p

Imrn och en tid framöver blir det inte mkt uppdatering, för jag ska iväg  t sommarstugan och vara där resten av veckan! orkar inte heller göra tidsinställde ;p Är inte sådär super sugen på att blogga ;p Men jag gör så gott jag kan. Amadeus får vila/promenader tills någon vart och kollat på honom!



Kommentarer
Ebba

Himla söt bild! :)

2011-06-20 @ 09:57:49
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0