Efter 4 dagar

Så inser man hur internet beroende man är, när vi var borta i skillingmark så finns det endast norsknät (det svenska hade tagits av åskan tror vi) och det kostar ju några kr/min -.-

Så jag blev helt över lycklig av att det svenska kom tillbaka och man fick internet :D! Har även åkt ring bakom båt, roligt vare men åkte bara pytte liten stund ): Men lite bilder blev det!

Sen kommer det även bilder på stället och blommor ;D Kan bara säga att jag älskar min kamera!


Nu ska jag dra ner t stallet och mysa med min pålle! Bliderna kommer senare ikväll! (:




Kommentarer
Sofie

det va på tiden! ;D

2011-06-26 @ 22:50:31
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0