Dagens ridpass

Idag så hoppade vi :D Jag byggde hinder i skogen/vägen och hoppade. En del blev faktiskt ganska höga, och Amadeus tyckte  de va skit kul! Dock satt jag barbacka och  hade inte världens balans men ramla av gjorde jag inte. Direkt  jag bad honom att jobba åtminstone lite under sig så gick han på tvären... Liite jobbigt så.

Imorgon ska vi åka till Grums, äntligen! Ska köpa ett par läder tyglar och sen får vi se vad jag köper mer ;D ska vara där kl 12, så åker väl runt halv elva-elva.



Gillar bilden!


Kommentarer
emma

sv: jo det tror jag nog att du gör! ;)är ju inte så höga intagningspoäng där så!;)

2011-06-18 @ 12:15:58
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0