Dagens ridpass

Idag gick allt åt helvete, det var sjukt varmt = sleten ryttare. Jag provade att gå förbi en sten, men det vägrade han såklart. Orkade inte bråka, var redan hur sur som helst så ville inte att de skulle bli värre, så vände och red en annan väg. Jag satte honom i jobb men han gick bara på tvären och jag blev sur och ja allt gick åt skogen. Tog några galopp fattningar, helt oseriösa men han går bättre i galoppen än traven just nu, galoppen orkade jag inte hålla så blev mest slängtrav. Sen när vi vände hoppade jag av och ledde honom resten, jag tyckte bara såå synd om honom. Jag var inte arg på honom, utan mig själv. Sen somna han lite halft i mitt knä :'* Uur mysig ponny har jag.



Min underbara ponny<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0