Dagens ridpass

Red en jätte mysig väg, ibland trodde jag att jag skulle gå vilse! Men jag kom att fram på en jätte mysig väg ovh blev lite trav. Jag vågade inte jobba honom lika mkt som igår. Då han kändes inte som vanligt att rida, han var väldigt ojämn i takten, trodde han var halt så hoppade av och sprang med honom ett antal gånger för att titta om han haltade/ömmade, men det gjorde han inte.

Så hoppade upp och han kändes inte helt hundra. Vet inte vad som är felet, men har har vart lite konstig den sista tiden. Han har inte vart sig själv rikigt, vet hur jag ska förklara, men jag känner honom och han är inte som vanligt. Hoppas inte det håller i sig alltför länge. Kan vara för att inte sadeln passar, han har kanske ont på något ställe eller är i en sånn period. Vi ska iaf få honom igenom kollad och måste snart t grums för att titta sadeln!

Bara om mamma vill vara lite snäll ringa t grums och beställa tid! Sen kommer det snart någon som ska även kolla honom! Imrn ska jag iväg och kolla på tävling och vara Sofies hästskötare :D Så ska vara vid Bellevue vid 8 på morgonen, så får väl gå upp vid 20 över 7 eller något! Så blir ju ingen mer uppdatering efter jag ridit på Söndag.

Giggs börjar även bli lite bättre, men måste äta medecin. Han kunde även fått blodförgiftning, men verka som han inte fick det! Tur det! Lilla Giggsemannen! Han är så halt att han inte kan trava, lite synd om honom när Britesse och Amadeus springer ner och han försöker hänga med-fast i skritt och det går inte så bra!



Hinner tyvärr inte lägga upp mer bilder då pappa måste ha datorn...................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0