Dagen idag

Vet att jag använder samma rubriker varje gång, men har dålig fantasi. Åkte t stallet vid 10 och hjälpte till med att städa skötarRummet som blev riktigt fint! Allt blir roligare med trevligt sälskap. Red ut idag och det var som vanligt, hoppas han skärper sig tills imrn nu bara x) betade gräs sen och plockade 10 kg gräs, dock fick han inte allt då jag var rädd att hans mage skulle bli stor som en ballong, som det var när vi åkte t Hagfors. Mockade hagen gjorde jag med bra vänner, 3 fyrbenta och 1 tvåbent ;) tihi! Jag gillar faktiskt att mocka :o tkr det är mysigt. Tävlingen imrn startar jag inte förens 15;49 så jag behövde inte knoppa honom idag på kvällen då han ändå kmr rulla sig imrn och förstöra flätorna :) aja får iaf sovmorgon, och hur skönt är inte det? Hade tänkt att åka från stallet vid ett, sen har det blivit ändrade planer, Amadeus flyttar inte imrn pga att det var totalt för mkt gräs :o så vi ska köpa mun korg så han kan åka dit på tisdag eller onsdag:) jag vågar inte släppa honom på så mkt gräs 24/7 utan att vara inne om nätterna eftersom han haft fång.. Aja höres imrn!!


Kommentarer
Sofie

hihi, trevligt sällskap ja :D

2011-06-05 @ 22:46:49
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0