Dagen idag då

Först åkte jag med bussen t stallet, sen slapp jag mocka idag då det hade vart vatten läcka och dom hade tömmt min box lite halft. Dock måste jag köra in mer spån då Amadeus ska stå inne resten av veckan då han måste vila upp sig till tävlingen. Aha, jag och Sofie red ut i den stekande värmen. Vi red ganska långt bortt och skulle till vattnet, men när vi kom så kunde vi inte gå i för det var för mkt vatten typ + massa stenar. Amadeus var iaf jävligt vrång med att fatta vänster galopp och krångla jätte mkt och hoppa väldigt mkt upp i luften. Han är lite smått dum så :) så imrn får vi intr faila på banan för då går allt åt skogen och jag måste bara vinna... ;) eller ja, måste, måste jag ju inte men hade inte vart fel och vunnit ett täcke och även bli KM mästare ;) Så imrn ska jag endast fokusera på att han ska fatta vänster galopp på banan utan att börja krångla... Nej nu ska jag vänta på att maten blir klar, det blir tacos. Sen imrn blir det även debut i la;1. Där hoppas jag att vi kmr runt utan massa fel i galoppen ;) annars är han ju hur fin som helst ;* Hörs imrn efter tävlingen, uppdaterar er direkt efter skulle jag tro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0