:D :D

Är jävligt glad!! För jag får ev godkänt nu i engelska!!! Beror på om min cepiga lärare nu vill godkänna mig! För, för min rektor sa att det blir godkänt och ska säga t min riktiga engelsk lärare att rektorn tkr jag ska bli godkänd! Så jag är glad, men får inte vara för glad, för tänkt om det står ig i betyget då går min värld sönder... Så jag är nästan 99% säker på att jag får godkänt, fast ja man vet aldrig! Idag red jag ut med mamma och Agneta och Amadeus var pigg och glad! Det blev lite galopp, och Amadeus kändes fin. På väg hem så fick Agneta galopper/trava själv för oss, eftersom Giggs haltade och har ev feber! Han har fått ett riktigt kött sår på benet så det är därför han haltar, han har en infektion. Iaf när Brittesse (hästen) försvann så blev Amadeus lilte galen, gick inte rakt utan på sidan, typ stark skänkelvikningarna utan att går fram Lixom. En gång tog han världens sats så jag vet inte riktigt om bockade eller tog bara ett väldigt stort språng så jag hängde inte med x) sen vill jag hälsa Sofie att du har vart ett riktigt stort stöd för mig! Om jag inte hade dej som vän skulle jag aldrig fixat engelskan, jag skulle gett upp men du peppa upp mig! Ååh du ska bara veta vad jag är glad att ha dej som kompis!! <3 du är alltså världens underbaraste person jag känner.


Kommentarer
Sofie

awww :') det är sånt man har vänner till, jag är otroooligt glad över att ha dej som kompis oxå!! <3

2011-06-09 @ 23:27:34
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0