Åskar

Herregud vad det äskar, det kommer och går ungefär. Det är åskat nästan hela dagen här, det har kommit ocH gått ;) det roliga är att i Karlstad var de jätte fint och solen lyste och var skit varmt! det äskar nu oxå, men eftersom jag har iPad så kan jag sitta vi internet iaf. Stallet har jag packat ihop nästan allt, det finns lite kvar som plockas med när vi flyttar honom. Kommer kännas jätte konstigt att förmodligen ( eller ja, kanske) inte komma tillbaka dit på många månader. Känns verkligen sorgligt, det är hur mysigt som helst och jag vill helst int flytta honom från stallet där han står i nu. Men vem vet, jag kanske kmr tillbaka dit iaf, kanske inte kmr in på den skolan jag vill. Dock kommer det vara sjukt mkt tråkigare att åka dit eftersom Sofie försvinner därifrån ;( så jag måste fixa engelskan vill inte vara ensam i stallet och ha tråkigt!! Nej, får bara hoppas att jag fixar engelskan annars flyttar jag t Karlstad och har Amadeus nära lillerud ;) haha!! Nej nu verkar det komma ännu ett fint åskväder -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0