Äntligen

Ska vi åka t Grums och titta på sadlarna, både hopp och dressyr ska med och kollas! Sen ska en som heter Mirja komma och kolla igenom honom. Då får han hålla på så och jag kan veta att han inte har ont på något ställe. Grums åker vi nu till lördagen så inte så länge kvar att vänta iaf! Ska köpa lite grejer när jag är där, det som jag vill köpa mest nu är ; läder tyglar, ett till träns, ett till bett det är et jag behöver mest nu, ell bett behöver jag ju inte mest för har redan 3 andra men aldrig fel med att variera med massa bett. När vi ändå pratar om bett så kan jag säga att Amadeus munn ser riktig fin ut ;D. Dock ska ändå vänta med att sätta in ett bett till 7/7 :p eller något sånt iaf. Idag blir det att rida barbacka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0