Äntligen sommarlov!

Känns lite overkligt att aldrig mer att få se vissa person. Men hur skönt som helst, bara om det inte hade regnat! Det har regnat hela tiden och jag måste ner och rida -.- Inget fel med att riida, utan att stå ute och borsta, för där jag har Amadeus finns inget stall så måste stå ute. Nästan ingen idé  att borsta noga, bara tar där det kan skava. Men att rida i regnet är hur  mysigt som helst! ;D

Fick 160 poäng som slut skit x) Känner mig sååååå duktig -.- Fick iaf godkänt i engelska, och har aldrig haft det! Fast fick IG i musik.... HAHA!

Nej, nu må jag dra ner och ta hand om min söta pålle som står ute i hagen och blir bara smalare och smalare ;o Eller nej utan tvärt om x)



Kommentarer
emma

Du fick godkänt i engelska!!! Vilket betyder att du kommer in på Lillerud??? :D

Jag fick bara G i musik fast jag gjort precis samma saker som alla andra som fått VG! -.- Hatar musik! :@ xD

2011-06-17 @ 16:39:39
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0