Äntligen!

Äntligen har vi fått internet att funka! Kommer dock att bli rörigt då jag skriver från mobilen;) saknar Amadeus så sjukt mkt! Har inte sett han på 2 hela dagar ;o imrn, eller idag, så ska jag äntligen få träffa min goding<3 då blir det en lång promenad. Sen på måndag drar vi t arvika och kollar genom honom, en veckas vila på massa gräs = fått gräs mage och tappat lite muskler, iiinte bra! Hoppas bara inte han har jätte ont i ryggen så jag kan bara börja rida igång honom igen :-) då kanske inte han går ner i dikena, halv ställer sig, bockar. Då kan vi sätta gång träningen ordentligt igen! Ska börja sätta in bett, ska först rida med långa tyglar så han inte känner obehag, efter det så ska jag försöka träna lite på att ställa och sånt utan att han ska gapa. Sen när han väl har stängt munnen ordentligt (bara när jag tar i tyglarna så gapar han nu). Så längtar av att sitta på hans rygg igen! Höres senare idag då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0