Varför fira hästen på nyår? ;p

Många firar hästen när det blir nyår, då blir den ett år äldre! Fast sånt trams kör inte jag på, jag firar den dagen Amadeus fyller på! Det e den dagen som Amadeus blir ett år äldre ;D Och det roliga e, Amadeus e ett aprilskämt, han föddes på 1 april ;D Det var den dagen en hjälte föddes, en riktig stjärna! Som gör allt för sin ryttare ställer upp t 110 % Han gör mig den lyckligaste i världen! Han kan jag bara stå och titta på, bara se hur fruktansvärt söt han e!
  Bjuder på en väldigt gammal bild, han var i gångsättning där trodde vi, han var även halt där och var halt efter ett låångt tag ;s men gjorde inget mer än att bara skritta!


Kommentarer
elin

dom hästarna man inte har något datum på "fyller" 1januari. och inom tävlings sammanhang så räknas åldern från 1 =)

2011-01-02 @ 12:10:18
URL: http://elijansons.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0