Skogsmulle/dressyrryttare?

Ååh vad jag vill rida! Jag vill känna känslan när hästen jobbar under en, en häst som är eftergiven! Sånn som Amadeus var förr ;/ Asså vad har jag gjort? ;o jag har backat sååå otroligt så de finns inte ord för de ); Känns som ja inte kan rida längre bara sumpar allt. Vill ut  och tävla med är inte ett dugg sugen längre, det är för Amadeus och jag har backat! Jag har ridit ut totalt för mkt om jag ska satsa på dressyr. Jag vill flytta från Norra Mon, men ändå inte, jag vill kunna ha ridhus i närheten så jag verkligen kan träna, men nu vi har backat så vill jag inget mer än att rida ut i skogen och där jag står finns det ingen skog el många vägar! Jag vill ha Amadeus ute på lösdrift, att han ska få vara riktig häst och bara njuta av, komma ut i skogen varje dag och må gott! Fatta vilket underbart liv? Men jag vill oxå rida, inte bara åka! Jag trivs när hästen jobbar, men jag trivs inte på banan ;/ Jag är en skogsmulle men även en tävlingsryttare i dressyr. Jag vill göra båda såå mkt men kan bara välja ett, och det får bli såklart dressyren, men om det inte går bra för oss och det blir bara sämre och sämre så blir Amadeus och jag två skogsmullar ;D Men tror att Amadeus har även ont på något ställe för han har inte vart borta från banan så länge typ 3-4 veckor och då tkr ja inte att man ska tappa såå mkt  muskler som just Amadeus har gjort ;s Han vill inte längre sänka huvudet så han måste ha en låsning el något liknande. Så vi ska kolla upp det så fort som möjligt!

Ååh vad har jag gjort! Jag vet inte hur jag ska göra med Amadeus jag vill så himla mkt som jag aldrig kmr uppnå! Men bara för vi inte klättrar i klasserna el bara kmr gå sämre och sämre så ger jag upp och satsar på att bli en riktig skogsmulle ;p Jag vill inte heller bli någon som matchar hela tiden, jag vill inte matcha jag vill se ut som en freak, men  vad gör de? Bara jag är hos Amadeus så kan vilka som försöka göra mig ledsen, men de kmr aldrig gå! Jag sätter på mig och hästen det som e bäst, Amadeus bryr sig inte hur han ser ut heller ;p så bara för att göra sig snygg för alla andra, sånn är jag bara inte! Visst det är sjukt snyggt, men jag vill inte vara snygg, jag vill vara bäst, inte klä på hästen en massa lindor som kan leda mot rena rama motsatsen, jag vill inte klippa honom, inte klippa hovskägg inget ska bort på Amadeus! Han är sjukt söt när han ser ut som ett troll ;P

Ååh va jag vill vara båda, men det går inte ;/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0