Mysig tur idag ;D

Vaknade två idag (; åt frukost och drog senare direkt t stallet för att rida (: Tog in Amadeus innan jag mockade så jag kunde rida när de va ljust ute ;P Red med Ida och Katarina :D Sjukt rolig ridtur, Galoppera typ hela tiden ;P Amadeus blev ju som sagt va lite mer "busig" när det blir med andra större hästar och han inte hänger med ;P Han blev iaf sjukt pigg och ville bara trava ;p Sen när vi galoppera så tog han  bettet och drog, bushäst! Då kom "tävlings" instinkten ;D Red en liten bit i skogen oxå, riktigt  mysigt asså! (: Idag vare en sån riktig rolig ridtur och det gick typ inte att sluta skratta (; eftersom de va ljust när jag red idag så såg jag det Amadeus hade luktat på igår och det var blod som han hade luktat på ;o Var typ massa fast inte på ett och samma ställe, var som om något gått och tappat massa blod medans ;s På ett ställe såg de ut som det hade blivit på kört då det var massa blod där ;s men det vaar lixom blod före det stället och efter, så kanske hade inte orkat flytta de el liknande ;p
Uuh va äckligt  de va ;s usch! Inte konstigt att Amadeus inte ville gå där igår ;s "blodspåret" gick in på en gård med ladugård ;s

Imrn äre skola igen, och när skolan börjar dra igång på riktigt så kmr ja nog ha lite blogguppehåll då jag måste verkligen lägga ner mig i skolan för å komma in på den skolan ja vill! Och eftersom jag har problem i engelska så måste ja lägga ner mig ännu mera så bara att sluta att sitta vid datorn och lägga mer tid på skolan ;s vill de verkligen inte, men om jag ska in på lillerud så måste ja jobba nu, som bara den!! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0