Träning på G ;p

Mitt nyårs löfte var ju attt träna mkt, har dock inte börjat x) men jag vet precis vad jag ska göra, men först måste all snö bort från vägen så man kan cykla ;p Då kanske ni kan gissa vad jag ska göra? x) Jo jag ska börja cykla t stallet och tillbaka :D Blir mkt träning de! Där jag ska cykla är det grusväg och massa uppförsbackar och nedförs backar ;p Så blir inte bara att cykla på platt, och så¨slipper man alla bilar ;p det är nästan 2 mil t stallet inte riktig så långt, tar ev en timma, så sammanlagt blire ju 2 timmars cykling och en hel del tid i stallet :D Så då kmr jjag verkligen att få röra på mig! Dock vet ja inte hur jag ska orka med skolan, men det sägs ju att ju bättre kondis man har ju smartare blir man x) ngt liknande vare iaf (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0