Stressig dag i stallet ;o

Var vid stallet kvart i 5, och jag skulle va klar kvart över 6 ;o Så det blev sjukt stressigt och mamma kunde inte hjälpa mig med att mocka å fixa å sånt hon skulle t Arvika och lämna tillbaka kärran (: Jag skulle hinna med att mocka 3 boxar (inte direkt lätt mockade var boxarna inte heller ;s)  fixa hö och kraft, sen 3 vatten hinkar plocka in 4 hästar ;o såå sjukt bråttom! Hann inte ens borsta av Amadeus ;s Så Amadeus fick stå idag och jag får skämmas att ja inte borstade honom! Dock hann jag faktiskt säga hejdå, fast t sånt finns det all tid i världen det e ett måste ;P Skulle med en buss som gick 5 i 7, och så skulle jag ju hem och hämta grejer och byta om VÄLDIGT snabbt! Men som tur var hann jag ju med, med god marginal!

Ska prova lägga mig tidigt så jag kommer upp t möran ;P fast jag tror aldrig att kommer kunna somna eftersom jag sov t 3 ungefär  x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0