Stallet det bästa stället som finns!

Jag vill rida hela tiden 24/7 vill bara vara i stallet dygnet runt må bra varje dag, varje minut! Det är det stället som jag är som lyckligast en dag utan att vara i stallet en dag är såå sjukt tråkigt! Där kan jag släppa ut mina känslor och bara må bra! Då jag är en person som inte gillar att prata om mina egna problem, jag vill helst hålla det inom mig! Jag är inte den personen som går och säger att jag skriver med den å den. Jag försöker hålla alllt hemligt ;/ Dock vet ja inte varför? Bara är så ;s När jag mår som sämst då gillar jag att skriva ner mina känslor, bara för att skriva av mig! Det är det ända sättet må lite bättre, och att Amadeus står och stöttar en! Men när jag är i stallet så tänker jag på andra tankar! Mina vänner stöttar mig, men jag gillar ändå inte att prata om mig själv lixom så brukar aldrig prata ut (: Men det är sånn jag är och den som vill vara vänn med mig får stå ut med det ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0