Ridningen

Åkte t stallet vid ett, plockade in honom och tog en snabb borstning ); Men sen red jag ut och Amadeus var väl sitt vanliga, kunde inte skritta i början på korta tyglar, vill inte gå fram  bara vända å hålla på (dock bara på 2 ställen) så idag fick jag hoppa av och då passa jag även på att ta lite kort med min mobil, han var bara för söt idag ;p Men lägger inte upp bilderna då jag inte orkar fixa med det (; Han gick som vanligt med huvudet upp i himlen och vägrar  sig söka lite neråt ;s Ibland gjorde han dock de ;p Sen mötte vi en traktor men Amadeus brydde  sig inte direkt ;D Men var ju även inte på "den" vägen som  trakorn kom på typ var kanske 10 m bort ;p Sen såg vi en älg idag ;D sjukt läängesen man såg de, men älgen var väldigt långt bort och så låg den ner ;p Trava ganska mkt och var ute i en timma ungefär ;o tiden bara rann iväg ;p

Imrn ska jag på Lena kurs som börjar 10, sen blire att rida men Sofie och Silje :D Ska nog rida barbacka och se om han går bättre då, för förra gången ja träna barbacka så jobbade han sjukt bra :D Ska även galoppera imrn, förmodligen iaf ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0