Red idag ;p

Tog som sagt en lung skritt tuur (: VAr lääänge sen jag red ut med Sofie assså ;o Gick ju med Silje här om dagen (: Var gott att sitta på häst ryggen igen efter en veckas  vila ;p Sen kmr jag ju inte köra hårt, endast skritta ute, och inte ställa några krav ;p Sen kanske jag går någon dag till innan torsdagen (: Fy fan va jag längtar till torsdagen  nu då! Sen kan jag verkligen  börja träna och hoppas att Amadeus är lite mjukare :D Imrn får jag ingen sovmorgon ;o ;p Har morgon jour och kvällsjour (; Så blir att vara där runt 10-12 timmar kanske? ;p Men imrn blire lite tidsinställda så bloggen är inte helt död ;D

Underbara  tider detta<3 Saknar sommaren såå mkt! (dressyrlaget på bilden)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0