Morgon jour idag (;

har nyss kommit hem från stallet, hade morgon jouren idag (: Amadeus blev fin om hovarna idag oxå, hovslagaren kom vid 8  ;o så vi fick åka upp tidigare så han  fick äta lite mat iaf ;)  Han hann ju inte äta upp allt så han fick gå in o boxen efter han blivit skodd och äta upp sin mat så han kom ut lite sent idag x) Mockade har jag gjort iaf och så åker jag upp och rider lite senare runt ett kanske ;P blir nog att trava lite lätt bara idag, bara känna hur han känns å så ;p 2 hela dagar sen jag red honom, läänge de för mig ;P Sen hade 2 av ridskole hästarna smitit så jag fick fånga in dom och släppte in dom i hagen och lika fort var dom ute igen x) Dom hade sprängt hagen så dom kunde bara lyfta lite lätt på benen så var dom ute igen ;p Tur att inte alla i hagen smet ut ;p då hade det vart hästar överallt typ x)


Kommentarer
Sofie

vilka hade smitit? :p

2011-01-15 @ 11:55:45
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0