Kommer miljoner bilder från olika tillfällen (;

Bland annat från Gran Canaria, hemma lite grann, kanin, och vinter bilder på Amadeus (:

Börjar med Gran Canaria;



Bilderna ovan e från utsikten när man typ kommit ut från huset där vi bodde ;P kmr även bild på huset där vi bodde;

Bilder när vi var ute och åkte på något ställe;






Lite bilder på Kaninen min då ;D

En vinter bild, jag blev nöjd med;


Sen hundra bilder på Amadeus då ; lite när jag inte rider och när ja rider;










Lite bilder som jag togit hemma;

Katten kurre;


Humle i granen, de tyckte hon va roligt-.- ;

 
Mamman och sonen (kurre); lika el vad? ;D

Nej nu får det räcka med bilder ;p
får inte lägga upp alla nya, då har ja inte några andra bilder att lägga upp ;P hihi!

Har även hittat kamera sladden! Den var som tur va hemma hos  pappa! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0