komiskt grej

Nu sitter man på Lena kurs om allt går som det ska ;p alltså så man har kört ner i ett dike el något på vägen t stallet (: bara för att de ska bli lite längre inlägg så kan ja passa på att berätta om en lite komiskt grej ;p Det hände igår när jag var ute och red, det kom en bil och susade för bi mig och Amadeus ;@ Blir bara såå förbanad när bilförare inte kan sakta in lite grann! Men eftersom det var på snö väg så tänkte jag "hoppas hoppas bara att han fastnar, el kör ner i diket"  När han kom t en korsning så var han ju tvungen att bromsa eftersom han skulle in dit och samtidigt kom det en annan bil så han varju tvungen att "väjja" undan lite extra, då kör han fast, men inte ner i diket då (: Men jävlar va ja skratta! men det tråkiga med allt ihop var att han satt fast en liten stund, kom upp ¨på egen hjälp å allt, men först kunde han inte köra iväg ;D Jag  är lite elak av mig och jag hoppas verkligen att folk kör ner i diken å ibland dör (inte bil förare), folk som inte förtjänar av att leva i denna värld (: Och en viss person skulle ja lätt kunna mörda! Om det inte va olaglit x) Asså det är verkligen en person som jag hatar mer än allt på denna jord, och jag menar de verkligen! Nej nu får ja ge mig ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0