Första skoldagen 2011

Skolan var faktiskt rolig idag ;p Hade ju saknat vännerna sååå otroligt mkt! Drog nästan direkt t stallet idag efter skolan! jag mockade och fixade och ´tog in Amadeus, jag kände mig såå sjukt stressad men vet inte varför ;o och när ja blir stressad så blir ja inte på de bästa humöret typ -.- Så ridningen gick rent å helvete, red ju i ridhuset, och i början ville han inget, sen gick ja in och gjorde en åttvolt! Han blir på något vis mkt bättre och det blev han även, han sänkte huvudet iaf ;D Men jobbade inte riktigt och bara hängde i tyglarna och var allmänt jobbig att rida ;s satt och prata hela tiden typ x) Men iaf det gick hur jävla dåligt som hällst och eftersom jag ger upp och blir såå sur direkt så red ja ut en tur ist ;p Mkt mysigare fast ilskan satt i ett tag ;p Men Amadeus får mig alltid på bättre humör (:  Galoppera en del ute och trava sedan   av honom och hoppa av och skritta med honom hem! (: Så jag gick med honom kanske 25-30 min ;D Så även jag fick lite motion idag ;D Mysigt värre vare åå gå med honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0