(;

Glömde min väska i stallet och där i ligger även mitt smink x) Så får gå utan idag, men de går lika bra ;p Ska försöka gå med Amadeus ganska länge, eftersom jag kmr t stallet vid 3 så då snabba mig på med mocknigen ;p Ska iaf försöka gå 1,5 h ungefär ;p Har även ett litet problem ;o vi ska ha in pengarna t våra skoltröjor just idag (!) och om man inte har med sig så tror ja man blir struken -.- Och eftersom jag e så glömsk har jag glömt att säga de t mamma så hon kunde lägga ner pengarna ;p Så jag själv måste ut och ta ut pengarna på en affär, men  det roliga e att jag har egentligen inte tid ;o ! Men isf får jag lite skolk, eller lite försening ;p

Nu blire snart att gå ut i det iskalla ;o fy fan!!!!!! Det ska nu vara SOMMAR och värme, läängtar sååå mkt t med att gå i kortarmad och inte behöva frysa ihjäl x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0