(:

När jag åkte tåget hem så var en som inte kom från sverige och prata engelska, och då kom han och fråga just mig (!) hörde först inte ett ord han sa, och allt blev bara pinsamt ;p Sen så fråga han typ om ja prata engelska docj sa han det på eng oxå, då sa jag ju nej, och han gick å fråga någon annan x) Efter ett tag kom han tillbaka, men då fattade jag bättre och han fråga efter en mobil laddare då han inte hade någon ström kvar x) Usch  de va faktiskt gaanska äckligt då han titta på mig ganska länge innan han kom och fråga :S fyfan! Aja!

Drog t stallet direkt, fixade och plockade in Amadeus (: Borstade och fixade så drog vi ut i kolmörkret, lite läskigt vare men de gick (; Vi gick t kyrkan och tillbaka. Det tog ungefär 50 min :D Riktigt bra motion jag får :D Mamma ska ringa t hon med värme kameran imorgon och hoppas hon kan komma så fort som möjligt, för jag har inte ridit på över 4 dagar :o haha!
Nu ska man se på ponnyakuten och sen duscha plugga lite kanske? sen sängen ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0