Dagens ridpass

Började med att skritta fram i 10 min ungefär. Sen i traven ville han bara springa och springa, så jag fick göra måånga halter och övergångar så han skulle bli mer uppmärksam, fast  funka inte så bra! Blev mer eftergiven i nacken och jobbade själv utan att jag bad om det! Men när jag väl bad om det då ville han verkligen inte! Men jag var lika lung och följsam för det! Det brukar ja inte va om han e på det viset!! Så det blev mest på en volt och försöka göra honom eftergiven i nacken, dock så funka det inte så bra! Han gick skit fint vissa stunder bara, mitt fel allt! Jag har verkligen tappat detta med dressyren Amadeus har tappar musklerna och vi måste börja om från noll ingen -.- Tog även lite galopp och den e lite bättre ;p

Ska bli gott att träna dressyr för en riktig dressyr tränare t torsdagen ;D längtar redan nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0