Dagens ridpass:)

Blev en skrittur, red t kyrkan och tillbaka;) så det var lungt, var lite hästar som var galna x) och hundar som skällde;) sen efter det så blev man ut med sofie en gå tur ;) hon gick även med olivia, jag hade doms hund bobbo med mig ;D var väldigt längesen jag höll i en hund typ och jag älskar ju hundar ;) blev en mysig tur med den bästa sofie då:) Måste nog ta det lite lungt med bloggandet just nu och en tid fram över! Har varken tid eller ork x) och jag måste verkligen lägga ner mig i engelskan! Som ni kanske inte vet så har jag riktiga problem med just eng har IG där och måste verkligen kämpa för att få ett G och höja med i dom andra ämnena! Måste ha minst 5 VG till ;o om jag ska komma in på det jag vill! Och då måste jag välja bort bloggen -.- måste ta skolan på allvar som jag inte gjort tidigare x)


Kommentarer
Sofie

man gick ju med bästa Saria oxå! :D

2011-01-31 @ 21:44:20
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0