Dagens ridpass

Blev en lung skritt tur, eller de skulle väl bli de iaf;) Amadeus var ju lung, men krångla lite grann med sina egna små volter ;) sen så skulle Amadeus just äta lite gräs på ett visst ställe som var lite halft svårt att ta sig dit utan att försvinna i snön;) och vi försvann i snön, eller iaf Amadeus ena ben sen visste han att han skulle sjunka ner med andra så han fick lite problem där x) sen gick vi i en brant nerförs backe som var full i is och Amadeus börjar trava i full fast ner :-S och stoppa honom gick inte direkt x) sen när vi gick dit (jag rider och vänder just nu bara) så kom det massa hundar, dock vare bara en som kom ända fram x) då den smet från hundgården tror ja de va :) tur är ju Amadeus inte rädd för hundar:) sen finns det även några hästar runt den vägen, och herre jävlar va snygg häst! ;o så jävla ståtlig, ja den hade allt! Riktigt fin häst, blev helt såld! Orkar inte heller lägga upp några bilder som jag tog igår;) för ja bloggar från mobilen igen, och jag ska bara äta, sen duscha och vidare mot sängen och se på mina älskade harry potter filmer;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0