Dagens ridpass...

... Gick inte alls bra, visst han kanske sökte sig neråt, men inte tillräckligt han hade inte huvudet uppe i luften så mkt. Så ja kan inte mer än säga att jag är faktiskt lite halft nöjd med passet ;p Galoppen funka skit bra! Men eftersom Amadeus inte ger eftergift så gör ja inte de heller :S och då blir bara problem! Men jag själv tror att han har ont på något ställe, el inte direkt ont men väldigt spänd och sånt :s Så därför tror ja han inte vill direkt sammarbeta. Ska ju få dit någon som kollar snart hoppas ja! För jag kmr nu bara rida ut tills någon kmr och gör något, inte kräva något alls. Kanppt rida kanske? Bara vara ute och gå! Känner mig ju såå tävlings sugen nu -.- Går verkligen inte bra för mig och Amadeus längre ): Kmr skäma ut mig totalt på tävlingarn, eftersom många vet att vi var bra, men inte längre! Aja det spelar ingen roll för mig,kan jag sluta tävla om ja vill ja kan sluta träna men aldrig någonsin att jag skulle ens tänka tanken med att sälja honom för det, om han nu inte skulle vilja träna bara vara en riktigt skogsmulle (; Så gör det mig ingenting, är egentligen ingen direkt tävlings människa :) Eller jag är en ganska stor förlorare, jag tkr verkligen inte om när den andra går bättre än mig :s Men jag visar det inte, jag är glad på utsidan när jag bara har lust att dra direkt därifån (: Dock beror det lite på den personen oxå, om den verkligen förtjänt en plac el bättre % så blir ja ju skit glad (bara såna som ja känner dock, resten gör de ju inget om det går skita dåligt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0