Dagen:)

Idag blev det att gå ganska länge:) men gick så länge som ja skulle typ 1 timma och 30 min ;D gött att få röra på sig lite oxå:) vi tog även lite mat rast här och där, el Amadeus gjorde de iaf, skit ponny;) vi gick ju som tur ute i ljuset idag så därför våga jag gå lite längre och mer uppe i skogen, så blev ju en riktig mysig tur:) sen när vi var nästan framme tillbaka i stallet så hörde Amadeus någon som stängde en bil dörr och då blev e fart på honom, tur att man har väldigt långt grimskaft så han drog iaf inte iväg mig då hade jag nog åkt i backen;) hans ena bakben gled kanske 2 meter när han försökte stoppa x) ska titta imrn så det inte blev något, typ om han skulle vrika sig, inte för ja tror de då men, för han ska ha ganska tåliga senor då han går alltid utan lindor/benskydd:) gött iaf att ha frisurf på mobilen så jag kan blogga när jag typ väntar på mamma i stallet eller när jag är påväg hem så man slipper sätta sig vid datorn för att blogga, det sparar ju även en massa tid å sånt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0