Dagen (;

Skolan var mer än tråkig!! ;p Drog t stallet direkt efter skolan, var där vi 3 ungefär (:Mockad oc fixade sen plockade jag in Amadeus, efter ja var ungefär klar kom Anna och fråga mig om jag ville rida puff och de ville ja såklart x) Så Amadeus fick stå i sin box lite tag ;p Rida puff gick väl rätt okej, gillar verkligen inte hans sadel då det känns hela tiden att man trillar framåt, känns som sadel e oxå de ;p sen hade ja inga ridskor direkt och mjukis byxer ;P Men ska iaf aldrig mer rida i dom skorna  ja hade x) Foten fastna i stigbygel hela tiden och det förstörde även min ridning :s Sen efter ja ridit blev det att gå en runda med Amadeus (: Idag hade jag sällskap av Silje :D

Mamma ringde hon men värme kameran, och just att de ska hända oss så hade den ju gått i sönder och var på lagning -.- FAN!! men då blire att ta dit en massör iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0