Dagen

Skolan var jobbig ;P hade fysik och just nu hatar ja de x) Sen hade vi svenska efter lunch och hatar även den läraren x) Han är så konstig, han stitter och pratar med eleverna typ och svär mkt xD Eftersom Kerstin den riktigt läraren är sjuk och kmr nog va det läänge! ;@ ååh sånt gillar ja inte, bästa läraren ever! Aja drog t stallet direkt ida var där vid 4 (: Red bob idag ist för Amadeus ;p Lite roligt att rida på andra hästar oxå, lär sig mer å  sånt, dock kan jag bara rida en häst och det är ju Amadeus ;P Red först Bob och sen mockade jag (: Amadeus fick även vila idag, då jag är lite osäker när det gäller vacc grejen ;p Så Amadeus får ta en lungnare skritt tur imrn ist! Har även morgon jour imrn-.- Jobbigt! jag som ville sova ut;p Gott att sitta ner nu när jag inte suttit ner på 4 timmar ;p bara går runt och fixar i stallet (:Såklart tog jag och borstade läänge på Amadeus och fick en rejäl puss ;p såå söt!  

Fick även reda på att min lilla pålle hade vart på rymmen, dock har vi ju stängda dörrar så han kmr inte ut till hösilage, pust! Så han hade ist "städat" i stallet ;p han hade rivit ner massa benskydd som ligger i en påse, haft ner täcken, öppnat en rycktlåda som innehöll massa godis som  Amadeus år upp rubbet och lämnade bara en kvar x) Det var Olivias godis som Amadeus åt upp framför hennes ögon, vilken elaking ;p Sen hade han tuggat på typ allt, inte så konstigt om man heter just Brunnbys Amadeus ;p Vilken busponni jag har, men han är en ponny för att vara en ponny ;D

Ser nu på let´s dance och ska snart äta x) Blir alltid sent hemma hos mig när jag är i stallet så sent ;p ska äta bakpotatis och kött, intressant- jag vet ;D haha!

Bjuder på en bild på världens sötaste;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0