Dag 2 – Min första häst

Amadeus var som sagt min första häst! (: Bättre häst går inte att få tag på :D Han gör alltid mig dag ljus! Vi båda har lärt varanda så sjukt mkt! Var ju och  tittade på en del ponnisar men Amadeus var den ja kände mig säkrast på (; Även om han inte va de i början när ja hade honom på foder x) Men han är ändå väldigt snäll ;p Han kastar inte av mig längre, bara om han gör några glädje skutt när jag inte e med riktigt ;P Köpte honom den 28 mars 2009, shit va tiden går ;o har ju snart haft honom  2 hela två år :o Fast om man räknar med när ja hade honom på foder har ja haft honom i ungefär 5 år x) Men då träna vi aldrig och Amadeus hade inga muskler på ryggen, då ni, då var han OMUSKLAD ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0