Amadeus var hur jävla fin som hellst!

Vaknade runt ett idag, åt mat å gjorde mig iordning att åka t stallet (; Var typ irriterad hela tiden, från jag vaknat tills efter jag ridit ;p blev sur för minsta lilla typ! och Amadeus hjälpe inte direkt t med att göra mig på bättre humör när han bara drar iväg ooch jag kunde inte stoppa honom, pga underlaget! Busponnii<3 Så jag idag red jag lite barbacka på åkern och mamma tog kort ;D Amadeus kändes inte direkt mjuk å sånt när jag red, men ibland släppte han efter, och galoppen var hur underbar som hellst! Den var såå sjukt fin, han var verkligen tvungen att arbeta med bakkärran och lyfta upp sig, underbart! Sen efter de blev traven såå mkt bättre och jag gick ut på vägen och trava, (då hade mamma gått hem så kunde inte bli bra kort när han verkligen jobbade på såå fint) ooh herrejävlar vilken känsla de va! Han har inte vart såå fin på jätte länge! jag kunde rida med sy tråd nästan! Uuh va duktig han va idag! Ååh vad jag älskar denna ponny<3

Amadeus och Giggs ligger och sover i hagen (;


Bilderna kmr nog någon gång ;p hittar inte kamera sladden, tror jag har glömt den i Gran Canaria ;s Det var där jag såg den sist (; Men ska höra med pappa om han vet något (;


Kommentarer
ellen

Söta :D

2011-01-04 @ 16:32:14
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0