Åker hem t mamma idag :D:D

Idag blire hemfärd från pappa ;D Vaknade halv 2 idag (: inte så bra när skolan börjar snart ;s Har ju prov nån gång och jag har ju läst på så mkt -.- inte ett dugg ´;p aja får väl fråga om jag ta det en annan gång men ganska snart ändå för inget roligt att ha ett prov efter sig hela tiden (: Åker från pappa vid 4 och är hemma vid mamma vid 5 då ungefär (: och så blir det stallet direkt efter det! (: Och nu ska ja äntilgen inte mocka åt bob och olivia ;D GÖTT iaf! (: Jobbigt som fan hare vvart med att ha "3" hästar ;p ännu mera ont i ryggen har ja oxå fått nu ;s så bara de e gött å bara mocka åt en (: hihi! Blir att rida ut en liten tur i mörkret själv ;p sen på måndag ska ja upp tidigt t stallet då lärarna har studie dag och vi behöver inte gå på skolan (: Tror att de va så iaf ;p  Så jag ska rida när de e ljust för en gångs skull ;p känns som jag bara ridit i mörker på lovet ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0