Snart engelska!

Igår red jag med Josefin i mörkret, det typ snöregna och då blev de iiiskallt ;)!

Idag ska jag rida ut med Ebba, endast skritt såklart! Skrittat nu 2 veckor, bara för det är onödigt att slita på hans ben i onödan, nu tänker jag på galoppen, eftersom han där inte orkar göra en fin avsaktning. Trav vill jag inte göra iaf han har ont!

Sen var jag och släppte ut hästarna i morse och tänkte inte på att det var halt, så kom fort i en sväng och vips så försvann framdäcket åt ett annat håll och drar mig i och åker på isen ca 1 m x). Tog ca 10 min att ta mig till stallet idag x)

Imorgon måste jag in till Karlstad, så Amadeus får typ vila. Måste köpa brodd, går inte att rida annars. Is överallt...

På fredag åker jag hem till mamma.
Lördag, är bara hemma hos mamma och gosar med katterna ;) haha!

Sen på söndag åker vi ner med Amadeus, och sen får ja va kvar på lillerud, fast åker nog hem till pappa ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0