Sitter i bilen!

Sitter i bilen och väntar på mamma. Hon är i stallet och mockar å grejar. Hon blev arg för något som jag inte riktigt vet varför :S och hon var inte tacksam för att jag skulle hjälpa henne så då får hon klara sig själv!

Dagens ridpass blev uteritt, äntligen :D! Han var inte så rädd som jag trodde han skulle va! Han försökte vända hem en gång och det var på ett ställe han alltid är rädd ;)!
Annars kändes han riktigt fin! Tog galopp uppför en lång och ganska brant backe, han orkade nästan hela ;).
Hans vänstra galopp var inte alls fyrtaktig idag, bara när vi skulle sakta av till trav :).

Påvägen hem så kom det några och sprang bakom oss, och de va farligt tyckte Amadeus ;).

Hovslagaren kommer tidigt imorgon ca 08:00! Efter det så ska jag ev rida. Sen vi 12-13 så åker jag och Nathalie till Karlstad och shoppa lite! Fast jag har inga pengar x)! Åker mest med för att umgås med en riktig saknad vän<3

Bild på min gullunge idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0