seg uppdatering!

Har äntligen fått lov, så sjukt gött!

Amadeus har vilat typ hela veckan, han har skrittas för hand.

Idag så tömkörde jag och Amadeus var jätte duktig ;*
När vi gick till Lillerud måste vi ju förbi dessa farliga grisarna (som är inomhus nu), jag var tvungen att muta honom med godis för att han skulle gå föbi, han totalt vägra annars- cool hest va? ;s

Imorgon så åker jag och ska kolla synen, för att få börja övningsköra. Amadeus vilar/skrittas för hand imorgon oxå.

Sen på söndag så drar både jag, Amadeus och lille kaninen hem till mamma :D! Amadeus ska stå på Norra Mon, älskar att stå där ;) Man är typ aldrig ensam där :D! Sen kommer han ut hyfsat tidigt och in hyfsat sent!
Sen kl 15:00 ska vi till Mirja, så jag kan äntligen sätta igång honom riktigt! Så hoppas inte på något mer motstånd som vi har haft hela detta år känns det som.  

Han får ju tyvärr stå ensam här oxå... Om det inte är någon som får hö ute fm och em. Amadeus tycker de e lite tråkigt att stå ensam och inte kunna vara sur på någon eller leka ;) Men min lille tönt måste tyvärr äta hö pga haft fång..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0