Ridit avkomma efter Briar

Såklart är det Brittesse ;D ¨
Hon var riktigt pigg och villa takta hela tiden, och direkt jag kortade tyglarna började hon trava. Red med Maria och mamma. VI red en mysig gräsväg, och Brittesse var riktigt taggad, när vi galoppera sp typ hoppade hon hela tiden innan hon fick en ren och fin galopp. Hon kunde iaf samla sig så sjukt mycket. Red ju med en ponny som var oxå jätte samlad och Brittesse kunde galoppera efter där ;). Kom även ett bocksprång mitt i allt, hon var nog lite lycklig för att komma ut och galoppera i snön.
Det är någon häst jag verkligen vill ha, helt underbar är den hästen.
Sen håller vi på att ladda över bilder till min ipad, så det blir lite mer olika bilder ist för samma hela tiden. Det har väl hållit på i 3 h ungefär nu.
Åker väl till pappa om 2-3 timmar. Får ju vara hos mamma i 3 veckor sen, vilken mamma gris jag är ;)
På söndag, ska Amadeus ut och gå. Ska träna lite från marken. Tror jag ska göra det hela veckan, fast oftast så blir det mörkt. Vi får se hur vi gör.
Saknar sommaren så sjukt mycket, 2012 blir ännu bättre- då ska vi förmodligen ut och tävla också!
Min bästa vän♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0