Påväg hem

Åkte tidigt idag, så tog tåget 10 i fyra ungefär! Amadeus vilar alltså 3 dagar i rad. Men han dör nog inte ;)
Tänkte rida idag, men det var glasglint på vägen och Amadeus har ju inga skor bak.. Så vågade inte rida ut idag, gick med honom på en gräsväg nära stallet i 10 min.
Drog mig med cyklen idag igen, så jäkla glint, jag försökte svänga upp i mitten av vägen (där är det grus) så vek sig cykeln och jag ramla x)

På tåget träffade jag min kompis Nathalie :D ! Det är en person jag saknar !

Nu sitter jag i bilen påväg hem, blev heller aldrig någon julklapps handling ;). Men ska åka in till veckan med Josefin och Jeanette ;D

Nathalie och jag, när vi cykla 1 mil tror ja, så tog vi en paus vid en sjö och hoppade vi i med kläderna på ;). Vädret var heller inte det varmaste !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0