Meningslöst inlägg

Uppdaterar för jag har så sjukt tråkigt x)! Har inte hälsat på Amadeus på 2 hela dagar och då blir jag så lätt uttråkad och gör allt för att få tiden att gå ;)

Väntar på att klockan ska närma sig 00:00 och då blir det, det älskade vampire diaries i några timmar! Är helt såld på den serien, jag är totalt kär i filmerna ;)! Skådespelarna är inte helt fel och kolla heller ;)
Tråkiga är att jag snart klart säsong 2 oxå, eller de känns som de har ca 13 timmar kvar av serien då men ;)! Sen när jag kollat klart blir de att börja om från början.
Längtar tills säsong 3 kommer ut oxå! Jag hoppas innerligt på att det blir även en säsong 4 ;)!


Dom är så snygga ;)



Kommentarer
Sofie

haha måste du vänta tills 00:00 då? ;)

2011-12-27 @ 21:51:46
URL: http://soems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0