Karlstad

Har jämt kommit in efter har vart i karlstad, kollade synen och var felfri ;) Så inga glasögon för mig :D!
Sen gick vi och köpte ett par skor till mig, mina är ju lite smått slitna och fula x).

Sen åkte vi till Jula och Elgiganten mega store. Där var vi bara inne och kollade lite grann! Är helt såld på iphone 4s, som står högst upp på min önskelista.

om ca 3 timmar åker jag tillbaka till stallet, så nu ska jag kolla lite film :D - Jag saknar dig, heter filmen jag ska kolla ;).

I stallet ska Amadeus ut och gå, har inte ridit honom på 1 vecka nu. Så han har fått sin vintervila nu, då han skrittas ut nu på i ca 3 veckor. Okey, han har vilat i ca 6 mån, inte bara stått utan vart borta från banan i ca 6 mån.
Ska packa lite och sen har jag kvälls jour och ska ta in alla hästar. Imorgon åker jag ganska tidigt till stallet, då vi åker från stallet ca 13:40, för vi ska in till Mirja innan vi åker till Norra Mon. Amadeus ska stå i en liten box, skillnad med den han har nu vill säga ;). På torsdag får Amadeus sällskap i hagen, så kommer nämligen Sofies häst Olivia och dom två ska stå tillsammans, det kommer Amadeus gilla :D!


Här allmänt flum ;)



Här gjorde vi vår egna dressyr kadrilj på Norra Mon 2010 !

och här från första gången dom träffades i samma hagen♥



Kommentarer
Sofie

fy fan va bäst vi är!:DDD

2011-12-20 @ 22:14:12
URL: http://soems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0