Harry potter

Ska nu slå på filmen Harry Potter :D!

Tömkörde Amadeus lite lätt idag på tantens gräsmatta, han var super fin! Träna mest att gå på volt och halter ;).

Amadeus var en riktig grinpelle, han var sååå sur, tror han var hungrig, då brukar han bli så sur! Han blir sur på allt då, jag får inte borsta honom, han ska knuffas och sen vill han bara vara jävlig, sparka med frambenet. Dock fick inte stackaren mat ändå, eftersom han är inte den smalaste, och eftersom som han går så lite så kommer ju inte magen direkt bort -.-!

Sen blev han nöjd när han fick kvällsmat och blev gladare ;). Jag brukar dock ge honom lite mat när han är på det humöret, med idag blev det inte så ;).
Imorgon skrittar jag typ ut, som vanligt. Bara en vecka kvar nu i skritt sen hoppas jag på att börja galoppera och motionera honom lite mer ;).
Har inte galopperat på 3 veckor ungefär :o.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0